Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları | Bilişimci Ali

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları

, , 4 comments

Bilisim Teknolojileri Dersi Yıllık Planları

    Yıllık planlarımı her yılın başında güncelliyorum. Önceki yıl beğenmediğim kısımlarda ufak değişiklikler yapıyorum. Bu yıllık planlara uygun günlük planlarda hazırlamaya başladım. Günlük planlara ulaşmak için tıklayabilirsiniz. Bende herkes gibi hatalar yapabiliyorum. Eğer hatalarımdan birisine denk gelirseniz aşağıdaki yorum kısmından ya da sosyal medya hesaplarından ulaşabilirsiniz. Hemen düzelterek güncellerim.
    Yıllık planları 2 sayfaya sığacak şekilde hazırladım. İndirdikten sonra öğretmen, müdür ve okul adlarını düzenleyerek kullanabilirsiniz. İyi çalışmalar...

2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı
✒ 5.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Yıllık Planı
 Görüntüle      İndir 
✒ 6.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Yıllık Planı
  Görüntüle      İndir 
✒ Seçmeli Dijital Sanatlar (I) Dersi Yıllık Planı 🆕
  Görüntüle      İndir 
✒ Seçmeli Dijital Sanatlar (II) Dersi Yıllık Planı 🆕
  Görüntüle      İndir 

     Bilgilendirme: Yıllık planlar iki sayfa olacak şekilde düzenlenmiştir. Okul ismi ve öğretmen ismini düzenleyerek çıktı alabilirsiniz.

2022 - 2023 Eğitim Öğretim Yılı
✒ 5.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Yıllık Planı
 Görüntüle      İndir 
✒ 6.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Yıllık Planı
  Görüntüle      İndir 


4 yorum:

  1. Çok Teşekkür ederim Sayın hocam herşeyiyle tam bir bilişim sitesi. İnanın bu sitenizdeki bilgileri kitap haline getirip MEB' in basması çok iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam.

      Sil
  2. hocam günlük planlar ne zaman gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilişimci Ali29 Mart 2023 15:11

      Hocam çok fazla işle aynı anda uğraştığım için yarım kaldı. Eğer vakit olursa bir sayfa düzenleyip, en azından hazırladığım kadarını koyacağım.

      Sil

Nasıl buldun?