Bilişim Teknolojileri Zümre Öğretmenler Kurulu | Bilişimci Ali

Bilişim Teknolojileri Zümre Öğretmenler Kurulu

, , 1 comment

bilişim teknolojileri ve yazılım dersi zümre öğretmenler kurulu toplantı tutanakları
    Zümre toplantı tutanaklarını her yıl düzenliyorum. Okullarda çoğunlukla tek Bilişim Teknolojileri Öğretmeni bulunduğundan zümre toplantı tutanakları genelde kağıt üzerinde kalıyor. Bazı okullarda bu evrak istenirken bazı okullarda istenmiyor. Hazırladığım zümre toplantı tutanakları tek öğretmenli okullara uygundur. Bunu göz önünde bulundurarak indirin.


2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Bilişim Teknolojileri Dersi Zümre Toplantı Tutanağı


 Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Tutanağı

     Bilgilendirme: Olabildiğince basit tutulmuştur.


&


2022 - 2023 Eğitim Öğretim Yılı Bilişim Teknolojileri Dersi Zümre Toplantı Tutanağı


 Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Tutanağı

     Bilgilendirme: Olabildiğince basit tutulmuştur.



1 yorum:

Nasıl buldun?