5. Sınıf 25. Hafta - Akışı Değiştiriyorum | Bilişimci Ali

5. Sınıf 25. Hafta - Akışı Değiştiriyorum

, , No Comments
5.sınıf 25.hafta akışı değiştiriyorum

KAZANIMLAR

    5.5.1.14. Akış şeması bileşenlerini ve işlevlerini açıklar.
    5.5.1.15. Bir algoritma için akış şeması çizer.
    Akış şemasının elektronik ortamdaki çizimi için kelime işlemci programları veya diğer çizim programları kullandırılır.

MATERYALLER

    🔗 Günlük Plan
    🔗 Ders Notu

ÖNERİLEN DERS AKIŞI

    1.Sabah Rutini Akış Şeması Görseli: Çocuklara algoritmaların adım adım yazılmış talimatlar olduğunu hatırlatın, ve bu yazılı talimatları daha kolay takip etmek için akış şemaları kullanıldığından bahsedin.


    2.Kek Tarifi Akış Şeması Görseli: Çocuklara algoritmaların adım adım yazılmış talimatlar olduğunu hatırlatın, ve bu yazılı talimatları daha kolay takip etmek için akış şemaları kullanıldığından bahsedin.


    3.Akış Şeması Sunusu: Sunumdan yararlanarak akış şemalarının özelliklerini anlatınız.
Tam Ekran - Akış Şemaları

    4.Tortop’un Muhteşem Eğer - Yoksa Yaşamı: Çocuklara Tortop’un Muhteşem Eğer-Yoksa masalını okuyun. Ardından çocuklarla birlikte Tortop’un hava durumuna bağlı hareketlerinin akış şemasını birlikte hazırlayın.


    5.Kedicik Susamış: Çocuklarla aşağıdaki senaryoyu paylaşarak bir akış şeması çizmelerini isteyin. Öğrencilerden bu çizimi, kelime işlemci programları veya başka çizim programlarını kullanarak yapmalarını isteyebilirsiniz.


    6.Robotun Rotası Akış Şeması: Tahtaya robotun rotası görselini yansıtarak aracın sırasıyla B, C ve D noktalarına, ulaşması için gereken akış şemalarını oluşturmalarını isteyin.


    7.Ders Notu: Kısa özetin yer aldığı ders notunu konu tekrarı olması açısından eve ödev olarak veriniz.

ÖNCESİ - SONRASI


0 Yorum:

Yorum Gönder

Nasıl buldun?