KAZANIMLAR
6.5.2.2. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programın işlevlerini açıklar.
6.5.2.3. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programın hatalarını ayıklar.
6.5.2.4. Blok tabanlı programlama aracında sunulan bir programı verilen ölçütlere göre geliştirerek düzenler.
MATERYALLER
🔗Ders Notu
2.Biraz Hareketlenelim Programlama Adımları: Öğrencilerden programlama adımlarını kullanarak uygulamayı oluşturmalarını sağlayınız.
4.Ders Notu: Kısa özetin yer aldığı ders notunu konu tekrarı olması açısından eve ödev olarak veriniz.
ÖNERİLEN DERS AKIŞI
1.Blokları Keşfedelim Görseli: Blokları Keşfedelim görselini tahtaya yansıtınız. Öğrencilere yalnızca bu 10 Scratch bloğunu kullanarak bir proje yaratmaları için 15-20 dk. zaman veriniz. Farklı kuklaları ve arka planları denemeleri için onları cesaretlendirebilirsiniz.
3.Biraz Hareketlenelim Uygulaması: Uygulamanın bitmiş halini öğrencilerle birlikte inceleyiniz.
4.Ders Notu: Kısa özetin yer aldığı ders notunu konu tekrarı olması açısından eve ödev olarak veriniz.
0 Yorum:
Yorum Gönder
Nasıl buldun?